7 Temmuz 2010 Çarşamba

Ben X filmi izle

Ben X filmi izle

IMDB Puanı: 7.6/10
Yapım: 2007 ~ Belçika , Hollanda
Tür: Dram , Psikolojik
Oyuncular: Greg Timmermans , Laura Verlinden , Jakob Beks , Johan Heldenbergh , Maarten Claeyssens
Yönetmen: Nic Balthazar
Senaryo: Nic Balthazar
Senaryo (Kitap): Nic Balthazar
Yapımcı: Sabine Veenendaal , Peter Bouckaert , Burny Bos , Erwin Provoost
Görüntü Yönetmeni: Lou Berghmans
Görüntü Yönetmeni: Praga Khan
Dağıtım: Bir Film
Süre: 1 saat 33 dk
Gösterim Tarihi: 25 Temmuz 2008 (Türkiye)

Konusu: Kimselereye benzemeyen birisidir Ben.. Kendi tarzında bir yaşamı olan Ben Herşeyden bağımsız bir hayat sürdürmektedir.Günlerinin genel kısmını netten Archlord adlı bir oyunla oyalanarak geçirir.Oyunda Saygı duyulan çok güçlü bir avatarı vardır ve gerçek hayattada aynısını olmayı istiyordur.Ama o Otizm hastasıdır. Herşey, daha zorlaştıran bu hastalık Ben in oyunda tanıştığı kız arkadaşı Scarliteyle değişecektir.Videoizletir.net iyi seyirler diler..










Alternatif 2

videoweed izlemek için tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder