30 Nisan 2012 Pazartesi

Google adwords

parça kontörkontör satışkontör bayilikparça kontörturkcell bayilikvodafone bayilikavea bayilik turkcell kontörvodafone kontöravea kontörkontür satışparça kontör
Adwords reklamı


google adwords nedir nasıl kullanılır.
Dünyanın en büyük arama motoru olan google’un reklam ağı olan adwords’e reklam vererek geniş kitlelere ulaşarak para kazanabilirsiniz. Adwords, google aramalarında ve google içerik ağında bulunan sitelerde reklamlarınızı yayınlayacağınız bir reklam sistemidir. Birçok site doğal aramalarda ilk sayfada veya ilk sıralarda çıkmaz buna bir çözüm olarak google, adwords sistemini geliştirmiştir. Google da arama yaptığınızda üst tarafta ve sağ tarafta çıkan arama sonuçları aslında birer adwords reklamıdır. Adwords reklamları ürünlerini geniş kitlelere ulaştırarak pazarlamak isteyen şirketler için ve tabiî ki satış ortakları için oldukça işe yarayan bir internet aracıdır. Google adwords reklam sistemine rakip olacak boyutta herhangi bir reklam şirketi yoktur. Eğer internetten para kazanmak istiyor iseniz. Google adwords çok işinize yarayacak bir sistemdir.



Google adwords ana sayfasına giderek bir adwords hesabı açıp adwords reklamlarını vermeye başlayabilirsiniz. Google adwords reklamları tıklama başına veya gösterim başına ücretlendirilir. Adwords’te metin reklam veya görsel reklam verme olanağınız vardır. Adwords’te reklamların temelinde anahtar kelimeler yer alır. Google aramalarında istediğiniz anahtar kelimelerde reklamınız yayınlanır. Adwords’un en önemli üstünlüklerinden biride budur. Sadece hedeflediğiniz kitleye reklamlarınızı gösterebilirsiniz. Bir adwords kampanyası hazırlarken en dikkat edilmesi gereken nokta sözcük seçimidir. Reklam verdiğiniz konuyla veya ürünle ilgili insanlar google’da arama yaparken hangi kelimeleri kullanabilirler? Bu soruya dikkat ederek adwords kampanyalarınızı hazırlamalısınız. Anahtar kelimeler ayrı ayrı fiyatlandırılırlar. Reklam vermek istediğiniz konu ile ilgili çok popüler olan kelimelerin fiyatları yüksektir. Çünkü reklam verenler bu kelimelere yoğunlaşırlar. Ve doğal olarakta açık artırma usulü belirlenen kelime fiyatları da artmış olur. Adwords kampanyalarında doğru ve en çok verim alabileceğiniz kelimeleri bulmak çok önemlidir. Adwords’te yayınlayacağınız reklamların hangi ülkede, hangi dilde, hangi saatlerde yayınlamak istediğiniz gibi birçok filtreleme yöntemi mevcuttur. Bu gelişmiş filtreleme yöntemlerini kullanarak hedef kitlenize tam olarak ulaşabilirsiniz. Anahtar kelime seçiminde ve kitle hedeflemesinde yapacağınız hatalar reklamlarınızın istediğiniz kişilere ulaşmasını engeller. Bunun sonucunda da boşa zaman ve para kaybı yaşarsınız. Seçtiğiniz anahtar kelimeleri başkaları da seçmiş olacaktır. O anahtar kelimeye en yüksek fiyatı veren kişinin reklamları en üste yer alır ve en yüksekten en düşüğe doğru bir sıralama gerçekleştirilir. Google adwords’e reklam vermek zor gibi görünse de sistemin işleyişini anladıktan sonra oldukça verim alabileceğiniz bir reklam sistemidir.


Kişiler gün içerisinde google arama motorunu onlarca defa kullanmaktadır. Merak ettikleri veya ihtiyaç duydukları her şeyi google üzerinden aramaktadırlar. Bunu dikkate aldığımızda adwords reklamlarının ulaştığı kitle nerdeyse internet kullanıcılarının tamamıdır. Küçük bütçeler ile adwords’ta reklam kampanyaları oluşturulabilinir. Bu küçük sayılabilecek bütçeler ile oldukça iyi geri dönüşler alabileceğini unutmamak gerekir. Google harici bu denli hedeflediğiniz kitleye ulaşabilecek, maksimum fayda sağlayabilecek reklam sistemi maalesef mevcut değildir. Yahoo veya başka herhangi bir arama motoruna verebileceğiniz reklamlar google adwords kadar etkili olmayacaktır. 




google kazançları ile google kullanarak para kazanabilirsiniz.Satış ortaklığı yaparak internetten para kazanan kişiler içinde en önemli sorun google adwords’te kampanya oluşturarak reklam yayınlatmaktır. Çünkü google Türkiye’deki satış ortaklığı yapanlara karşı oldukça sert bir tutum belirlemiştir. Daha reklamınızdaki affilite linkinizi gördükleri gibi reklamınızı red ederek, adwords hesabınızı askıya almaktadırlar. Bunu nedenlerinden biri satış ortaklığı yapanların google kalite standartlarını devamlı bir şekilde hilal etmesi olduğu söyleniyor. Google’ nin ülkemizdeki satış ortaklığına karşı tutumu bu yöndedir. Tabiî ki bu sorununda birçok çözüm yolu mevcuttur. Adwords’te sorunsuz bir şekilde reklamlarınızın yayınlanabilmesi için adwords’ün sizden istediği bazı kriterleri yerine getirmeniz gerekiyor. Bu konular ile ilgili bilgi alabileceğiniz en önemli kaynak google kazançları kitabıdır. Buraya tıklayarak google kazançları ana sayfasına ulaşıp daha detaylı bir inceleme yapabilirsiniz.           



parça kontörkontör satışkontör bayilikparça kontörturkcell bayilikvodafone bayilikavea bayilik turkcell kontörvodafone kontöravea kontörkontür satışparça kontör

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder